“اون رو به صورت نادرست در دست نگه داشتی!” کنایه ای به ایراد لاینحل تبلت Galaxy Tab S5e از سامسونگ

“اون رو به صورت نادرست در دست نگه داشتی!” جمله معروف استیو جابز از عکس العمل او نسبت به مشکل آنتن دهی گوشی iphone 4 در جواب یکی از دارندگان ناراضی این گوشی بود که مدتهاست بر سر زبانها افتاده و حالا بنظر میاد شاهد مشکل مشابه به طریقی دیگر در یکی از محصولات عرضه شده ۲۰۱۹ هستیم؛ Samsung  Galaxy Tab S5e

تبلتی که به نیابت از Galaxy TAB S4 و کپی برداری از طراحی تحسین برانگیز Ipad Pro های 2018 اپل به بازار معرفی و عرضه شده است.
خبرها حاکی از آن است که دارندگان این تبلت بعد ازمدتی از خرید و استفاده آن متوجه شدند که در دست چپ نگه داشتن تبلت و در وضعیت landscap(عکس پایین)،به شدت سیگنال wifi داخلی دستگاه را با تداخل مواجه میکند.

Galaxy Tab S5e wifi

طبق گزارش کاربران SamMobile ،موافق با تستهای سرعت برنامه SpeedTest، هنگامی که تبلت در حالت عمودی استفاده میگردد،بواسطه استفاده از wifi،سرعت دانلود و آپلود به ترتیب Mbps 43 و 22.7 Mbps و هنگام استفاده در حالت افقی یا landscape، سرعت به طرز فاجعه باری به 3.9 Mbps و 0.7 Mbps افت پیدا میکند!
با قطعیت میتوان گفت که مشکل سخت افزاری بوده و ظاهرا هیچ بروز رسانی نرم افزاری یا firmwareیی قادر به رفع مشکل نیست.پس کسانی که این تبلت رو تهیه کرده اند مطمئنا تا به امروز متوجه این مشکل لاینحل شده و جواب رفع مشکل مربوطه را میدانند؛”اون رو به صورت نادرست در دست نگه داشتی!”

منبع: hothardware

ارسال دیدگاه